Realizacje
Remont Mostu w Białym Dunajcu w ciągu linii kolejowej nr 99 Chabówka – Zakopane
Obiekt wykonany został jako kratownica o pasach równoległych z skratowaniem typu V ze słupkami, długość przęsła 57,37 m.
W ramach prac remontowych wykonaliśmy:
- wzmocnienie dźwigara stalowego, podłużnic oraz poprzecznic nakładkami stalowymi
- wykonanie zabezpieczenia strefy dylatacji
- wykonanie i montaż elementów dodatkowych (siodełek, stołków centrujących, opórek i elementów mocowania)
Remont hali peronowej w Bytomiu
Konstrukcję stanowią trójprzegubowe ramy stalowe zbudowane z blachownic, całość o wymiarach 39,5 m x 140 m.
W ramach prac remontowych wykonaliśmy:
- rozbiórkę istniejącego poszycia dachu
- wzmocnienie konstrukcji dachu poprzez montaż płatwi i stężeń dachu
- wzmocnienie konstrukcji
Łączna waga zamontowanych wzmocnień oraz elementów konstrukcji wynosi 160 ton.
Projekt platformy dla koparki
Platforma stalowa w kształcie krzyża dla maszyny demontującej komin.
Remont Mostu w Zduńskiej Woli w ciągu linii kolejowej nr 14 Łódź Kaliska – Tuplice
W ramach remontu wykonaliśmy kompleksowy remont stalowych ustrojów nośnych, w tym:
- wykonanie i wymiana stężeń poziomych
- wykonanie blach przeciwpożarowych
- wykonanie chodnika służbowego
- wymiana nitów
- czyszczenie strumieniowo – ścierne konstrukcji z wymianą powłoki antykorozyjnej
Nasunięcie wiaduktu w Częstochowie, ul. Korfantego na przecięciu z dwutorową linią kolejową nr 61 relacji Częstochowa-Kielce
Wybudowany 68 metrów od docelowej lokalizacji wiadukt o masie 2000 ton został nasunięty na swoje miejsce przeznaczenia.
Podczas prac wykorzystano 2 siłowniki hydrauliczne o nośności 100 ton każdy, poruszające się po specjalnie przygotowanych torach ślizgowych.
Cała operacja zajęła ponad 28 godzin!